петък, 29 юли 2011 г.

Голяма

В сряда водихме Дени на преглед. Не обикновения преглед при нейния педиатър, а при един възрастен китайски лечител.

Бяхме единствени в чакалнята, където услужливо бяха сложили голяма бутилка с вода и еднократни чашки. Ради и Дени си паднаха много по това и пиха вода като че ли им беше за първи път.

Дени обаче ме изненада с това, че много внимателно пи от отворената чаша, много внимателно я носи, това мокрото на блузката й е по-скоро случайност. Бях много горда и щастлива да я видя порастнала и внимателна. И какво прави една горда и щастлива майка в такъв момент? - снимки. Хаотични. И много.

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Китайският доктор каза, че първо трябва да се преборим с ниската температура, която Дени вдига от време на време в последните седмици. Той смята, че предната настинка/ вирус не е излекувана напълно и организма все още се бори. Каза, че имунната система й е слаба, и че на първо време ще даде лечила за това, а после ще работим да я направим по-силна. Звучи ми добре!

Освен това каза, че и тя и Ради са много бледи, и че явно имат проблем с храносмилането, затова даде и на двамата бисквити за щастлив стомах и бонбонки за подсилване. Звучи ми правилно!

Сега съм в очакване на резултати.

1 коментар: