сряда, 11 август 2010 г.

Френско възпитание

Френско възпитание се отнася към Дениз както магаре към космос. Имаме много, много да работим, докато придобие някакви що-годе прилични маниери. Докато се научи да слага храната в устата си, вместо да я размазва по лицето, ушите, косата, лигавника, масата, стола и пода... Всяко хранене се превръща в основно почистване на кухнята и къпане за Дениз. Сега е във фазата да се храни сама, фаза, за която съм много, много благодарна, но и малко нервна, защото ако я оставя да се храни абсолютно сама (както й се иска) означава да я обрека на изчезване. Вярвам обаче, че постепенно ще усъвършенства уменията и ще стане в пъти по-ефективна, отколкото е в момента.





Дениз много обича доматите от нашата градина. То кой не ги обича?!
Знам, че никоя уважаваща себе си френска кралица няма да си сложи кралското отроче да яде домат на мивката, но в случая с мен - целта оправдава средствата. Ако мога да си спестя едно миене на пода, стола и масата, ха! ще го направя!!



Радостта ми е неизмерима, когато я гледам, защото ми се струва, че настъпваме в период на по-добър апетит, а в тези периоди аз съм истински спокойна и щастлива. По непотвърдени данни в последните 4 седмици на неядене са се появили цели 2 зъба, един кътник и един преден. Пфу, голямо мъчение с тея зъби!

Няма коментари:

Публикуване на коментар