неделя, 12 декември 2010 г.

Един прекрасен ден

Рецептата за един прекрасен ден е много проста - оставяш манията за чистота отвън пред вратата, залостваш вратата, приготвяш материали за коледни занимания, награбваш децата и... ето! В резултат - в края на деня сърцето ти прелива от щастие, манията ти за чистота стои забравена отвън, и макар къщата да е нагоре с краката, на теб ти е хубаво. Пробвайте и ще видите.







Напоследък, с настъпването на празничния сезон, си мисля, че искам да поставя началото на някои коледни традиции. Чак сега ли се сещаш, ще кажете. Да, аз съм така, узрявам бавно за неща, но узрея ли, ела ме виж!

Тази година започнахме с коледната украса в последната седмица на ноември, което тук е практика. В същата седмица направихме снимките за картички и календарите за 2011, ето една издайническа снимка оттам:



Миналата седмица с Ради правихме орнаменти за елхата. А тази имаме още малко орнаменти, и подаръчетата за терапевтките на Дени и учителката на Ради. Моя колежка ми подаде идеята за билети за кино и аз я използвам тази година. Подаряваме на всички по 2 билета за кино, а в добавка 2 пакетчета лакомства. Домашно приготвени и пакетирани лично от нас. С любов.







За другата седмица сме оставили печенето на коледни курабийки, а за самата Коледа ще правим къщички като тази на Хензел и Гретел.

Сега вече е неделя. Подът в кухнята е осеян с безброй блестящи частици. Звучи коледна музика, която ме кара да плача. От радост и обич.

А манията ми за чистота блъска яростно на вратата. Крайно време е да отворя.

1 коментар:

  1. You've been busy!! I love all the Christmas crafts and baking. We are doing the same here. I also have to say as an OT I love the way Denise holds her markers! Can't wait to see you soon!

    ОтговорИзтриване