сряда, 22 декември 2010 г.

Коледен подарък, 2 години по-късно

Дени става на две днес.

Отделих група снимки от последната година и видях как се е превърнала от бебе в момиченце с характер и предпочитания. Едно момиченце, което като си науми нещо не се отказва до последно. А това е качество, което много ми харесва, защото ще я изстреля напред.

Беше хубава година, благодарение на Дени. Пълна с широк спектър от емоции и постижения. Научихме много, както Дени, така и аз. За детското развитие и за живота въобще. За важното и маловажното, за ценното и безценното, за истинското и фалшивото.

Това дава друг смисъл на живота ми и ежедневието ми. Измества ми фокуса от злободневни теми към едни по-други, някак по-различни и нематериални. Като как да съм по-добра майка, как да взема повече от мига, който настъпва и си отива безвъзвратно, как да възприемам разликите между децата си и да ги обичам заради тях, как да изграждам щастливи детски спомени. Но най-много от всичко е как да влея в тях цялата любов, която имам. Онази безкрайната. Която струи от сърцето ми с всички цветове на дъгата.

Честит рожден ден, мое сладко момиченце. Обичаме те.













































1 коментар: