неделя, 19 септември 2010 г.

Чукчи-читател

Както знаете Ради започна училище. И аз съм леко ококорена на амбициозната им програма. Имаме задължение да четем всеки ден, в което няма нищо лошо - ние така или иначе си четем, но в случая Ради е този, който трябва да чете. Сам. Малко ми е странно, все пак са само на 5 години, какъв е този зор незнам, но е факт. Ради за щастие се справя блестящо и с малки изключения чете с желание.

В програмата им влиза седмично посещение до училищната библиотека, от където си избират по една книжка, която да четат през седмицата. Това е третата седмица, в която Ради пристига вкъщи с книжка от библиотеката, и аз си поставям за цел да го снимам как чете за радост на баби, дядовци, лели, чичовци, братовчеди и приятели. Е, обещавам, че когато книгите започват да приличат на Енциклопедия Британика по обем ще спра да го записвам. Но за сега щастливото ми майчино сърце ви предоставя литературното четене на книгата от третата седмица. Филмчето е около 7 мин. така че ако имате нещо на котлона, идете да го изключите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар