неделя, 26 септември 2010 г.

Няма време за губене

В последно време една мисъл не излиза от главата ми. Мисълта, че едно изоставено дете скоро ще има дом и семейство. Ще има топлота и обич, игри, майка, татко и две прекрасни сестрички. Бях ви казвала за Лорен и Кен, които са родители на една осиновена и една родна дъщеря - Изи и Нора. Те са готови да осиновят отново. За съжаление обаче, осиновяването не е лесна задача, нито пък евтино удоволствие. Особено когато семейството живее с един доход. Затова Лорен и Кен протегнаха ръка към своите приятели и помолиха за помощ в името на живота на третото детенце в тяхното семейство.

И аз не мога да остана безучастна. Тоест мога, но не искам. И искам да се включа в тяхната кампания. А ако и вие ми помогнете ще бъде чудесно! Как? Ще ви кажа. Нинка и аз, с помощта на Сонка отворихме магазин за детски балетни полички изработени от нас. От днес до края на годината всеки, който иска да участва може да направи поръчка в нашия магазин и част от продажната цена ще отиде във фонда на Кен и Лорен. Единствено е нужно да изпишете LUADOPTS при поръчката. Можете да разгледате магазина тук:



По този начин някое любимо на вас момиченце ще се радва на новата си, супер-сладка поличка, а Кен и Лорен ще са с една стъпка по-близо до своето ново бебе. На мен ми звучи като чудесна двойно печеливша комбинация!
Ако обаче нямате належаща нужда от балетна поличка, но въпреки това искате да помогнете на едно детенце да намери своето семейство, моля кликнете на този бутон, който ще ви отведе в страницата на Лорен, където можете на направите своето дарение! Страхотни сте! Благодаря!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар