четвъртък, 16 септември 2010 г.

Говорррна терррапия за Ррради

Рррради има леки нужди от говорррна террррапия и Чавдаррр игррррае рррролята на террррапевт. Ррр-то във всички думи с ррр се удължава с цел Ррради да се прррриучи да го казва като хоррррата. Дорррри се измислят прррриказки като тази по-долу, които да му помагат в това начинание. Да не си помислите, че аз съм я измислила, не, аз съм счетоводител и такива неща не ми хрррумват. Чавдаррр е авторрррът, който в момента е в перррриод на пррррроза, но е имал и перрриод на поезия, нещо тип Трррендафил Акациев, и в този си перрриод ррримуваше всичко, доррри най-елементаррррррните ррреплики от ежедневен ррразговор. За щастие този перррриод е пррриключил. Ето пррриказката:

В един рррибарррски коррраб живеел ррракун. Главният рррибаррр хванал един рррак. Ррракунът изконсумирррал рррака на рррибаррря, а рррибаррря му казал:

-Ей, ти ррракун такъв! Защо ми изконсумиррра рррака?? Ако те хвана ще видиш какво ще те напррравя!

А рррракунът отговорил:
-Дрррреме ми на пуловерррра!


Това беше от нас. Прррриятна вечеррррррррррр.

Няма коментари:

Публикуване на коментар