неделя, 25 юли 2010 г.

Сестри по оръжие


Да, това са те, 4 млади дами, които водят една и съща борба, наречена Wolf-Hirschhorn синдром. Те са колкото уникални, толкова и близки една до друга - споделят едни и същи медицински проблеми, а също и една и съща решителност и упоритост да намерят място под слънцето редом до всички други деца. И макар точно в първите няколко детски години битката да е най-жестока, вярвам, че всички те много скоро ще захвърлят оръжията си и ще се присъединят към другите деца, чиято основна грижа е "на какво ще играем днес".

Това са те, 4 млади дами, които ще променят света, започвайки от нас.

Една от тях промени мен, преобърна ме на 180 градуса. Мислите ми, чувствата ми, страховете ми, паниката ми, гордостта ми... всичко разби на пух и прах и ме остави срещу себе си такава една... първична и истинска. И ме накара да я обичам с цялото си сърце. Накара ме да се гордея с нея всеки ден. Накара ме да празнувам малките победи. Накара ме да се радвам на днешния ден, защото утрешния не съществува.
А "днес" е чуден, приказен ден! Накара ме да отключа залостените врати на очакванията си за нея и да ги оставя да се реят свободно нагоре. До небето.

Аз съм щастлива с моите пеперудени крила. И превъплъщението ми си струваше, макар да беше мъчително и трудно. Сега мога да летя!

Няма коментари:

Публикуване на коментар