четвъртък, 15 юли 2010 г.

Ради(о Ереван)

Ради(о Ереван) си е Ради(о Ереван) по всяко време. Дори по време за лягане. Когато почувства ревност, че сестра му заспива в нашето легло, а той не, си донася гатата и малката възглавничка и пристига при нас. Което прави приспиването на Дени още по-трудна задача за изморената им майка.

Например снощи беше един такъв случай, в който се приспивахме дружно. В тъмната стая, на голямото легло, аз, с тях двамата. А на тях ВЪОБЩЕ не им се спеше. Дени закачаше брат си, той се хилеше, съответно тя се хилеше и го закачаше отново, на което той се хилеше, тя се хилеше и пак го закачаше, при което тя пак го закачаше... разбирате за какво става въпрос. Предупредих няколко пъти Ради да запази самообладание, за да спре сестра му най-после да го закача, и той се опитваше. А малкото рогато човече не се отказва лесно. Успя да го накара да се разсмее, а когато аз пораздразнено го попитах какво му прави, че се смее, той каза:
- Бърка ми в ухото.

Аз му препоръчах да се обърне на другата страна, а той хладнокръвно отговори:
- Ами тогава ще ми бърка в другото!

Много лесно да се сетиш!

Няма коментари:

Публикуване на коментар