понеделник, 28 юни 2010 г.

Зоопарк. И луди за връзване.

Много съм щастлива, че употребихме уикенда по предназначение - в разходки и веселби.


В събота заведохме децата на зоологическа градина. Беше доста горещо, но там беше приятно - сенчесто и чудно за разходка.








Дени се измори да седи в количката и използваше всеки миг свобода рационално. Първо работи за ляв долен крайник, а после за десен.










В неделя сутринта валя СТРАХОТЕН дъжд. Един от онези дъждове, за които ти се струва, че небето се е отворило и отгоре се изсипват невероятни количества вода. А въздуха е топъл, топъл... Летен дъжд... И този път не устоях на порива си да изляза и да стоя под дъжда. Излязох, и стоях, и даже тичах с Ради навън, но понеже Чавдар не е много по снимането нямам снимков материал. Имам само от Ради. И Дени, която също много му се зарадва. Разказвала съм ви за лудото (Е)ленче в предишен епизод. Просто си е вярно!






А по-късно вечерта бяхме на рожден ден на Нинка, която навърши цели 23 години! Честито, Нинче!

3 коментара:

  1. Чудесен уикенд сте имали :)
    ... сега през вашите очи дъжда ми напомня Чокманово - летен дъжд, миризма на борове :) Благодаря много, много :) Догодина баланса е 0 ... Цели 23 май звучат отлично :)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни сте!! Чудни!!!
    Таничка веднага си пожела и тя да тича по гащи под дъжда! :) Аз не съм го практикувала този спорт като малка. Но никога не е късно да се включа във веселбата, нали?
    А що се отнася до лудото ленче ... признавам си - голям съм и фен!

    ОтговорИзтриване
  3. Браво на вас! Супер Ради! Явно много ви е напекло, че да тичате под дъжда! Тук хем вали, хем е студено и няма никакво лято. А Дени е велика, как е намерила и съоръжение за разстягане......просто е супер.
    Снимките са страхотни!
    Ивета

    ОтговорИзтриване