вторник, 1 ноември 2011 г.

Едно-две неща

Вчера Ради имаше тържество в училище по случай Хелоуийн. Аз в абсолютен изблик си взех половин почивен ден, за да отида до училището, да гледам парада, и да го изненадам.

Photobucket


Изненадах го като че ли, но той съвсем по мъжки не се отдаде на излишни емоции, както например на мен ми се искаше. Нямаше изстъпления от рода да ме гледа с блеснали от радост очи, или да излезе от строя и да се хвърли да ме прегръща, а какво ли остава и да ме целува. Не. Той ме видя, погледа ме вървейки с леко загадъчна усмивка,

Photobucket

после се обърна и продължи.

Photobucket

После се обърна отново за миг, и отново се обърна напред. Този път окончателно.

Photobucket


Аз не че видях кой знае колко от парада, аз си гледах мойто, но всички деца бяха маскирани, и нищо че беше 12-13 градуса навън, някои бяха по без ръкави. Директорката беше като келнерка.

Photobucket

Вечерта се разходихме с приятелчета по нашия район да съберем на хората бонбоните, и беше весело. Особено весело беше да гледам Дени как участваше наравно с големите деца (в една малка част от времето).


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

3 коментара:

  1. Love them! THey are all soooooo cute. Love the costumes! Looks like you all had a very fun Halloween.

    ОтговорИзтриване
  2. You take such beautiful pictures...it helps that you have the most beautiful children to take pictures of!! Love them! Love the costumes and the tutu!! Too cute!

    ОтговорИзтриване