неделя, 9 май 2010 г.

Ден на Мама

Тук днес е ден на Мама. А аз получих първият си озъзнат подарък специално подготвен за този ден. Приготвен и скрит от мен, за да е изненада. Моето момченце вече е порастнало и може да пази тайна!



Освен тази чудна ваза с ръчно изработени цветя получих и картичка, която ме разплака. За втори път днес, по един и същи повод. Поводът за първото разплакване е ето тук.



Ще се опитам да преведа художествено:

(Мамо,)
Понякога се отчайваш,
че съм още малък
и оставям отпечатъци
по мебелите и стените.

Но всеки ден пораствам,
и някой ден ще съм голям,
и тези малки отпечатъци
ще избледнеят.

Затова, ето моята ръчичка,
за да си спомняш
точно колко малки са били моите пръстчета,
когато съм бил мъничък!

1 коментар:

  1. Подсмрък!
    Вече ще гледам с други очи отпечатъците по огледалото в банята!
    Честит Ден на майката на една страхотно грижовна и любяща майка!
    И аз те обичам и съм безкрайно благодарна, че те има в живота ми!!

    ОтговорИзтриване