неделя, 14 март 2010 г.

Утре не съществува

Този странен уикенд е към края си... Излизам от него с извод, отново съшия, и дано този път ме държи дълго.

Уикендът започна с моето силно раздразнение от факта, че Дениз вече не иска да заспива сама... За тези, които не знаят тази подробност - Дениз от съвсем малко бебе заспиваше сама. В нейното си легло. И на тъмно. Което мен, разбира се, ме радваше... От скоро обаче, нещата приеха друг обрат. Не само, че не иска да заспива сама, но иска да заспива в нашето легло! Което автоматически отнема средно по 1 час време на ден (а понякога и повече), време, което употребявах за други неща... А през нощта ставам по няколко пъти, когато се буди и крещи изправена на решетката на леглото, и следва: взимам я, слагам я в нашето легло, тя ми скубе косата или ме щипе по устата докато заспи отново (според зависи дали съм й обърнала гръб или не) заспива и аз я премествам в нейното легло. До следващото събуждане, и после пак, и пак. А това с приспиването обикновено отнема или 3 дни или години, и понеже не ми стиска да приложа тридневната методика, се подготвям психически за години напред...

Цяла събота сутрин аз се вълнувах от това и леки "предупреждения" (като силен порив на вятъра през отворения прозорец, леки препъвания тук-там), които обикновено ме изваждат от негативното ми настроение, този път не ми подействаха. По-късно ударих лошо ръката си и помислих, че съм си счупила кутрето (Слава Богу, не) и това не успя да ме извади от гневния ми унес. И чак когато Ради дойде при мен с подарък-рисунка се събудих.

Рисунката беше на една къща, отпред с трева и пръст... Ради каза: "Мамо, това е за теб, за да си спомняш и да не ти е мъчно за мен, когато аз имам вече мои деца и живея в друга къща."

Все едно някой ме зашлеви. И какво? употребих няколко часа от ценното си време да се терзая за бъдешето, а изпускам важни мигове от настоящето... Мисълта, че децата ми ще порастнат и имат свой живот ме изпълва с много смесени чувства. Радост и болка и отново онази мисъл, че трябва да взема всеки един миг от СЕГА, без да мисля за утре, защото утре не съществува. И спирам с лукума.

Ето и веселата част, Дениз танцува :)


И се катери по стълбите :)

3 коментара:

  1. Denise is doing amazing! Wow, climbing the stairs, that is awesome. Good work little one.

    ОтговорИзтриване
  2. I laughed so hard at the video of the dancing.

    I did not laugh so much at the fact that she is wanting to sleep in your bed. For the last 3 nights Norrah has been waking up every 1-3 hours in her crib and crying until we hold her, put her back to sleep and then she does it all over again. I AM EXHAUSTED! ARGGG.

    Our babies need to learn to get back to sleep and sleep BY THEMSELVES. I am not so nice with little sleep.

    ОтговорИзтриване
  3. Radi vinagi me izumiava! Ot momenta s risunkata trapki me polazvat napravo.
    Deni e strahotna tanciorka ;-) Prosto unikalna!

    "Lukumat" ti e chudesen! Az sashto raztiagam podoben :)

    xoxo

    ОтговорИзтриване