понеделник, 28 май 2012 г.

Дела и документи от последните две седмици

С края на учебната година и с двама ученика, графикът ни е двойно натоварен. Като че ли и аз броя дните до края на учебната година, за да успокоим малко темпото.

Преди две седмици Дени имаше спортно мероприятие в училище. Беше за всички деца с някакъв вид специални нужди, както тук ги наричат. Аз не обичам да отъждествявам Дени с тази категория, но в дни като този реалността ме потупва по рамото и ме поздравява. После тръгваме заедно, ръка за ръка, ставаме свидетели на събитието, в което деца, в различна степен ограничени физически и умствено, спортуват. Дени участва наравно с всички деца, въпреки че беше най-мъничката от тях. След събитието, онази реалност и аз си казахме довиждане. Аз я оставих на стадиона, обърнах й гръб, и отново я забравих. Подадох ръка на другата ми реалност, на по-реалната ми, ежедневната ми реалност, в която Дени е дете като всички други. Силна, смела, весела, обичаща живота.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Ради завърши втори клас в българското училище. Имаше сладко тържество, след което децата отиват в заслужена лятна ваканция. Ще се видят отново през септември. Ради не е голям любител на българското училище, но смятаме да го помъчим още малко.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Дени проявява сериозен баланс, започва да скача на леглото без да се държи. Прави един-два подскока, с отлепяне на краката от матрака, след което пада със смях. И отново става.

Photobucket



Дени много харесва да играе с по-големите деца. Те не са непременно на същата вълна като нея, но тя упорито ги преследва. Навсякъде.

Photobucket



Шансът да заснема двете си деца гледащи в камерата и смеещи се попада в интервала от 0 до минус безкрайност. Ако едното гледа в камерата, то другото няма да гледа. Ако и двете гледат, то едното ще дъвче дъвка. Ако едното не дъвче дъвка, то нито едното няма да гледа в камерата.

Photobucket



Бейблейд манията е в разгара си. Нищо не е по-интересно от това да въртиш пумпали нон стоп. Вкъщи, в училище, на гости, навън. Навсякъде!

Photobucket

2 коментара:

  1. Важното е да си на пистата!Иначе,вратарят е перфектен,но коварните домакини чорбари са заменили футболната топка с медицинска и резултата..:-))

    ОтговорИзтриване
  2. I love the pictures! Your children have the best smiles ever! Too cute!

    ОтговорИзтриване