неделя, 6 май 2012 г.

Екскурзия

Дени отиде на първата "екскурзия" от училището. Аз разбира се доброволствах, нямаше начин да мине без мен, макар че беше доста наблизо до училището. Заведоха ги на една ферма с животни. Дени не беше много възторгната, през цялото време ми вися на лакътя, и аз я носих като брошка. Отпусна се за малко към края, малко насилствено я пуснах при кокошките и тя поигра там с другите деца.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

DSC_5765800x600



Добре че бях в този край, иначе щяхте да се шашнете колко по-дребна е Дени в сравнение с останалите деца. Вярно, че класът е сборен с деца от 3 до 5 години. Аз този път се удържах да не попитам кой на колко години е. Стига вече със сравненията.

Photobucket



Позираме...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


И пак позираме, малко натрапени в чуждата снимка...

Photobucket


Дени, с една от помощник учителките, от която подразбрах, Дени е научила първта фраза на английски: "Дени красива".

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Снощи изпуснах супер луната, за което много ме е яд, но ето ви едно-две слънчица.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

1 коментар: