петък, 1 март 2013 г.

Любов към учението

Дениз показва завидна любов към учението. Буквите са й нещо любимо, обича да й четат книжки, да си гледа песнички за азбуката, и да играе всякакви игри свързани с буквите. Числата за момента изостават по любимост, но много важно, ще им дойде времето. А ако не им дойде, няма да им дойде и толкоз.

Дени ходи на училище със страхотно желание и ентусиазъм, и неусетно за мен попива сума ти информация. Вечер се опитва да ни разказва как е минал денят й, какво са правили, на какво са играли, какво са яли. На мен не винаги ми е лесно да я разбирам какво казва, но цялото упражнение ме изпълва тотално.

Предлагам на вашето внимание едно ново видео с лошо качество, в което Дени си упражнява звуците. А аз си умирам от кеф, защото не знаех, че знае толкова много!



3 коментара:

  1. ЕЕЕ, Дени страхотна си! Напълни ми душата! Манджата и супата наместени между думички и буквички на английски просто ме изкефиха максимално. Много е интересно при вас!!!! Защо не бяхте по-близичко :)))) Продължавай така и занапред и чакаме още такива вълнуващи клипчета с твоите постижения.

    Леля Ивета :)))))

    ОтговорИзтриване
  2. Ohhhhh Denise how I love you! This is so amazing! She is such an inspiration! I love listening to her talk and her excitement for everything! She is incredible! Thank you so much for sharing. Love you all.

    ОтговорИзтриване
  3. Яко!:-)Обаче на "S"да я научиш на:Само Левски и Смърт за чорбата!:-)))


    Петър

    ОтговорИзтриване