неделя, 13 януари 2013 г.

Честита Нова Година

Нещо се случи с мен. Дали това, че най-после намерихме своето "нормално" ежедневие, или просто преглътнахме новостите, състоянието на Дени и решихме да продължим нататък. Дали аз заздравих раните по сърцето си и този блог изпълни ролята си на така необходим навремето отдушник... Дали намерих други автори, и други блогове, които ме карат да се чувствам като леко посредствен автор и съответно ме спират да натоварвам блоговото пространство с моята проза... Или пък всичко от гореизброеното... Незнам, но факт е, че нещо ме спира да изливам мисли и чувства тук, макар че мисля и чувствам много. Твърде много на моменти.

А също е вярно, че съм заета да изпивам красотата на моментите и да ги запечатвам в себе си. Дълбоко, неизличимо, и съзнанието ми най-после е отново сравнително бистро и не се плаша, че спомените ми ще избледнеят и изчезнат безвъзвратно.

Беше хубав празничен сезон. Е, имаше драми разбира се, без това накъде?! Децата бяха болни, първо Ради, после Дени, с ужасна кашлица и температура, която ни накара да отменим празника за нейния четвърти рожден ден и да прекараме няколко часа в спешното, за да сме сигурни, че не си имаме работа с пневмония. За щастие не беше пневмония, но празненството така и не отпразнувахме. Тъжничко ми е малко за това, защото Дени за първа година беше толкова развълнувана, искаше си рождения ден, и децата, и коронката, и тортата, и надуваемите замъци за скачане. Ще й се реваншираме някак. И скоро.

Та поради оздравяващи деца прекарахме повече време вкъщи в правене на сладко нищо. Всеки по интереси, с разхвърляна къща и хранене без режим. Но пък точно от безгрижие имахме нужда.

Photobucket


Нали помните, че ме преследват сърца навсякъде? Ето едно, случайно попаднало парченце опаковъчна хартия...
Харесвам ги, поставят ме на мястото ми, и изпълват сърцето ми с благодарност, защото това което имаме е достатъчно, и нищо повече не е нужно в този момент...

Photobucket


Както казах, отдадохме се на правене на нищо - телевизия, игри, книжки, в разбърканата къща... А слънцето хвърляше отблясъци по пода и го правеше съвършено...

Photobucket

Photobucket


Незнайно защо Дени изпитва силно задоволство да гледа видеа на бебета, които получават ваксини в докторския офис. И плачат. Незнам как си ги намира всеки път и си ги гледа с интерес.

Photobucket

Photobucket


Photobucket


А вчера се възползвахме от мекото време и се разходихме навън. Днес вече е студено.

Photobucket


За финал ви черпя едно видео на Дени, в което демонстрира колко много букви от азбуката знае...

3 коментара:

  1. OH MY!!!! I cannot stop watching this video! Denise is amazing! AMAZING!! This is so incredible! Thank you so much for sharing.

    I love reading your blog and catching up with you and your family. Please keep writing. Give everyone love from us.

    ОтговорИзтриване
  2. Здрасти Мише,

    Е, Дени ми скри шапката! Гледахме клипчето с момчетата и Калоян беше възхитен колко много буквички знае малкото момиче. Да напрегръщаш и нацелуваш умната главица!Чакаме следващи възхитиелни постижения!!!!

    За протокола: Йо май знае само 2 :)))))) - "буквата на моя тати" и О!!!!:)))))))))

    Много целувки!
    Ивета

    ОтговорИзтриване
  3. Яко!Съмнявам се аз на 4 да съм редил азбуката!Сладурана!:-)

    ОтговорИзтриване