петък, 23 декември 2011 г.

3

Колебах се малко дали да ви представя суровата си емоция от вчерашния ден, но реших, че искам да съм откровена със себе си и с вас. И знам, че ако изчакам още ден-два преди да започна да пиша, емоцията вече няма да е сурова, а ще бъде изживяна, преосмислена, и в голяма степен преболедувана.

Вчера беше тъжно. На мен ми беше много тъжно много преди вчера.

Вчера настъпи, безпощадно си отиде и ме остави празна и сама, лутаща се в мисли от минало, което сега ми изглежда розово, и за бъдеще, което сега ми изглежда сиво.

В миналото е имало дни, в които съм мечтала терапевтките повече да не трябва да идват да работят с Дени. Мечтала съм тя да завърши програмата, защото вече няма нужда от техните услуги, но не се получи така. Терапевтките си идваха, въпреки моите терзания, докато в един прекрасен ден осъзнах, че бавно и полека те са се превърнали в приятели. В лелите и в бабите, които нямахме подръка, които идваха за по час всяка седмица и работеха с Дени упорито, всеотдайно и с любов, за да може тя да върви напред. Като рок звезда да върви напред, да танцува по сцената на живота и да забавлява публиката. Превърнали са се в опора, в мрежата, която ни предпазваше да не се убием, когато пропадахме надолу в трудни моменти.

Превърнаха се в част от живота ни, една слънчева и радостна част, като рояк сапунени мехури, които летят нагоре към небето и се обличат в цветовете на дъгата.

Те искрено обичат Дени. Видях го в насълзените им очи вчера. Обещахме си да поддържаме връзка на всяка цена и аз си обещавам да го правя.

После се замислих за хилядите статии които изчетох в последната година на тема личностно израстване и си спомних как в много от тях се казваше, че всичко се случва с причина. Хората попадат в живота ни с причина, и си отиват когато вече са изпълнили мисията си. Представях си нагледно как пътеката на живота на нашето семейство се преплита в продължение на две години с пътеките на техните животи, докъто настъпи разделение. Те са си свършили работата и аз трябва да го приема и да продължа напред. С усмивка при това, защото утре ме очаква ново вълшебство. Какво още не знам, но знам че е там. Това ми дава мъничко комфорт сега.

Вчера Дени направи 3. Сега дни по-късно гледам и сортирам снимките и я виждам щастлива, доволна, весела, ядяща, пиеща, ходеща, бърбореща, невероятна.

Тя е невероятна.

Честит рожден ден, Дени. Не можеш да си представиш на колко много неща си ни научила за тези 3 години. За това как да обичаме, как да се радваме, как да живеем сега и да не мислим за това, което ни чака утре. Благодаря ти за тези уроци. Честит Рожден Ден, мушмулче на мама сладко.

Дени определено проявява интерес към коли, строители, инструменти. Нейния празник започна и завърши със сглобяването на една кола, с болтчета, гайки и гаечни ключета. Ролкята на принцеса ни най-малко не я смути.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

3 коментара:

  1. Happy BIrthday, beautiful girl!!! So excited to see what your 3rd year brings.

    ОтговорИзтриване
  2. To live now and not worry about what tomorrow will bring. I love that. I love that Denise has taught you that. I'm also learning how to do it, I have not mastered it yet, but hope to soon. Denise and your whole family are such an inspiration to me. Your family is as beautiful as ever! Love you!

    ОтговорИзтриване
  3. Ohhh and I LOVE the look on Denise's face when she is staring at her cake. It is priceless!

    ОтговорИзтриване